Persoane interesate:

luni, 21 septembrie 2009

CELE SAPTE PACATE DE MOARTE

1. Mandria (trufia)
2. Iubirea de argint si zgarcenia
3. Desfranarea
4. Zavistia (ura, invidia, viclenia, perfidia)
5. Lacomia (neinfr anarea)
6. M ania (supararea, tinerea de minte a raului)
7. Lenea (trandavia)

PACATE IMPOTRIVA MILOSTENIEI SUFLETESTI
† N-am indemnat pe pacatos sa paraseasca pacatul si sa petreaca o viata mai buna: crestineasca, duhovniceasca, bineplacuta lui Dumnezeu.
† N-am invatat pe cel neinvatat si nepriceput, cu toate ca stiam si imi era foarte usor.
† N-am sfatuit bine pe cel ce are trebuinta de sfat.
† Nu m-am rugat lui Dumnezeu pentru aproapele meu. Nu l-am compatimit.
† N-am mangaiat pe cel intristat. N-am suferit ocarile cu rabdare.
† N-am iertat greselile celor care mi-au gresit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu