Persoane interesate:

luni, 21 septembrie 2009

PACATE IMPOTRIVA MILOSTENIEI TRUPESTI

† N-am dat de mancare celui fla mand.
† N-am adapat pe cel insetat.
† N-am imbracat pe cel gol.
† N-am mers sa cercetez pe cei din inchisoare.
† N-am cercetat pe cei bolnavi.
† N-am primit pe cel strain in casa mea.
† N-am ingropat pe cei morti.

CELE ZECE PORUNCI DUMNEZEIESTI
1. Eu sunt Domnul Dumnezeul tau; sa nu ai alti dumnezei afara de mine.
2. Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor.
3. Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
4. Adu-ti aminte de ziua Domnului si cinsteste-o.
5. Cinsteste pe tat al tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie tie si sa traiesti pe pamant multi ani.
6. Sa nu ucizi.
7. Sa nu fi desfranat.
8. Sa nu furi.
9. Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
10.Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu