Persoane interesate:

luni, 21 septembrie 2009

PACATE IMPOTRIVA DUHULUI SFANT

† Am avut uneori, in viata mea, momente de necredinta in Dumnezeu.
† Am socotit Biblia si alte carti sfinte religioase mincinoase.
† Am interpretat din Biblie versete dupa mintea mea, fara sa cercetez invataturile Sfintilor Parinti.
† Am batjocorit calcand in picioare si aruncand cartile Sfinte.
† Mi-am otravit sufletul citind carti eretice.
† Am imprastiat carti eretice la diferiti oameni nestiutori, facandu-i sa pacatuiasca citindu-le.
† Mi-am intunecat mintea si m-am smintit citind carti de ocultism, magie, yoga, zen etc.
† Am practicat yoga socotindu-L pe Mantuitorul Hristos in randul zeit atilor pagane.
† Am indemnat si pe altii sa practice yoga.
† Am practicat Rugaciunea lui Iisus ca pe o mantra yogina fara a avea duhul smereniei, al umilintei si al pocaintei adevarate.
† Am injurat si am batjocorit lucrurile sfinte: biserica, crucea, icoanele, Sfintele Taine, pe Maica Domnului si Sfintii din ceruri.
† Nu le-am cinstit cum se cuvine luandu-ma dupa sectarii diavolului din zilele noastre.
† Am gandit sa pacatuiesc cat voi putea de mult, ca ma voi pocai la batranete, nestiind daca voi mai prinde batranetile.
† Am fost invidios cand am vazut faptele bune ale aproapelui meu.
† L-am urat cand am observat ca este mai destept decat mine.
† Mi-a placut tot timpul sa fiu laudat de oameni, cazand in pacatul trufiei.
† Am avut momente de intunecare cand nu mai doream sa ascult cuvinte despre credinta si despre Dumnezeu.
† Am crezut in reincarnare si am zis ca nu exista suflet, rai, iad, ingeri, viata viitoare etc.
† Am ras de preoti ca sunt inculti.
† Am pus mana inainte sau am facut alte gesturi necuviincioase si am zis ca nu-mi merge bine cand mi-a aparut un preot in cale, luandu-ma dupa aceasta invatatura jidoveasca.
† Am invatat si pe altii sa faca la fel, aflandu-ma ca un hulitor anticrestin asemenea evreilor.
† Am luptat impotriva preotilor si Bisericii Ortodoxe.
†Am parasit credint a ortodoxa si m-am dus la sectari, jidani, musulmani.
† Am discreditat si am stricat imaginea unor preoti credincios i.
† Am judecat pe preoti ca una spun si alta fac punandu-ma eu pe scaunul de judecata in locul lui Dumnezeu, fara sa-mi dau seama ce este preotia in esenta si ca preotii au si ei aceleasi legi ale firii, insa poseda mari daruri supraomenesti, depasind chiar si pe ingeri in aceasta putere simtitoare.
† M-am smintit de un preot vazandu-1 pacatuind si n-am avut acea tarie morala de a trece peste aceasta ispit a, cazand si eu direct in pacatul judecatii.
† Am zis cateodata ca atatea rele se intampla in lume si Dumnezeu nu ia masuri.
† Am injurat pe Dumnezeu.
†Am dat diavolului pe copiii mei, casa mea si animalele mele.
† Am suparat pe tata si pe mama cand eram tanar, de m-au blestemat si au murit asa, neluand dezlegare cu ei de la preot.
† Nu le-am facut parastasele si pomenile parint ilor mei care au murit in credinta ortodoxa.
† Am avut cateodata indoiala in slujba parastaselor zicand ca mortul nu mai mananca nimic, fara sa-mi dau seama ca mortii se impartasesc din dragostea pe care eu o am fata de ei, prin jertfa care le-o aduc.
† Nu am ajutat pe aproapele meu cand a avut necaz.
† Am fost la vra jitori sa-mi casatoresc copiii, crezand ca practic magia alba pentru binele casei.
† Am fost la vrajitori sa fac rau la o persoana, sa o despart de familie.
† Am facut vraji la o persoana sa nu se casatoreasca.
† Am adus ata de la mort si apa de la vrajitor in casa sa-mi mearga bine.
† Am fost la vrajitor sa-mi desfac farmecele care sunt asupra mea zicand ca: „cui pe cui se scoate”, fara sa chem puterea cea mare a lui Dumnezeu la mijloc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu