Persoane interesate:

luni, 21 septembrie 2009

PACATE STRIGATORE LA CER

† Am ucis un om in viata mea cu voie (fara voie).
† Am ucis prin avort copiii pe care Dumnezeu a vrut sa mi-i dea.
† Am indemnat atatea femei (numarul lor) sa faca avort, adaugandu-mi inca atatea crime la numarul pacatelor mele.
† Am avut ocazia sa dau sfat unei femeie sa nu faca avort, ci sa nasca copilul si nu am facut-o. Prin acest sfat putea sa nasca copilul si poate ca Dumnezeu imi ierta si mie un pacat.
† Fiind casatorit(a) ne-am ferit de a face copii cazand in pacatul onaniei.
† Am facut malahie (masturbatie) inainte de casatorie si in timpul casatoriei. Fac si in prezent. Ultima data...
† Am facut sodomie si gomorie (perversitati sexuale) cu sotia mea, cu alte femei, cu rude.
† Am facut barbat cu barbat si femeie cu femeie.
† Am facut cu animalele, cand eram mic (mai mare). Am invatat si pe altul sa faca aceleasi pacate.
† Am asuprit pe saraci si vaduve.
† Nu am platit pe cel care mi-a muncit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu