Persoane interesate:

luni, 21 septembrie 2009

RUGACIUNE DE UMILINTA CATRE DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS

Pacatuit-am si n-am facut dreptate inaintea Ta, Prea Bunule Stapane, calcat-am poruncile Tale cele mantuitoare si juruintele noastre cele sfintite, pe care le-am facut la Sf. Botez. Numele de crestin il purtam noi nevrednicii, iar mainile noastre au fost nevoitoare spre toata lacomia. Picioarele grabnice si cu cutezare spre toata alergarea cea rea. Gura, organul sfintelor rugaciuni si al cuvintelor, am facut-o organ a toata vorba nebuneasca. Ochii nostri si toate simtirile noastre, peste masura le-am umplut de pacate si de toata necuratia. De aceea Prea Bunule Stapane, multa iubirea Ta de oameni am intors-o spre manie noi nevrednicii Multimea facerilor Tale de bine am prefacut-o nebuneste spre chinuri, insa nu cu iutimea Ta sa ne certi pe noi, Doamne. Tie Unuia am gresit, dar Tie Unuia ne inchinam si cu inima umilit a ne rugam: „Slabeste, lasa, iarta iubitorule de oameni, Stapane. Biruiasca multimea indurarilor Tale adunarea cea vicleana a pacatelor noastre, Adancul bunatatilor Tale cel nemasurat sa acopere marea cea amara a rautatilor noastre! Adevarat Preabunule Iisuse, ne rugam Tie, daruieste iertare pacatelor noastre, buna asezare mintii, sanatate trupului, pace in zilele noastre, aerului buna liniste, pamantului buna rodire, credintei celei dreptmaritoare crestere, unire si pace Sfintelor Tale Biserici, surpare eresurilor, stricare sfaturilor celor necurate si toate lucrurile cele de folos ni le daruieste dupa neschimbatele Tale indurari. Cel ce nu voiesti moartea pacatosului, daruieste noua timp de pocainta, ca si de chinurile cele vesnice care vor sa vie sa ne mantuim cu Darul si cu iubirea de oameni a Preacuratului Tau Parinte, cu Care Impreuna esti binecuvantat, cu Prea Sfantul, Bunul si de viata Facatorul Duhul Tau, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Doamne iarta-i pe toti cei ce ne urasc ,si iarta-ma si pe mine pacatoasa

Unknown spunea...

Amin!

Trimiteți un comentariu