Persoane interesate:

luni, 21 septembrie 2009

RUGACIUNI INAINTE DE SPOVEDANIE

Psalmul 6 (un psalm al lui David)

Doamne, nu cu mania Ta sa ma mustri pe mine, nici cu iutimea Ta sa ma certi. Miluieste-ma, Doamne, ca sunt neputincios vindeca-ma, Doamne, ca s-au desfacut oasele mele si sufletul meu s-a spaimantat foarte si Tu, Doamne, pana cand? Intoarce-te, Doamne, izbaveste sufletul meu, mantuieste-ma pentru Mila Ta. Ca nu este in moarte cel ce Te pomeneste pe Tine. Si in iad cine se va marturisi Tie. Ostenit-am in suspinul meu, spala-voi in toate noptile patul meu, cu lacrimile mele voi uda asternutul meu. Tulburatu-s-a de necaz si ochiul meu, invechitum-am intre toti vrajmasii mei. Departati-va de ta mine toti cei ce lucrati faradelege, ca a auzit Domnul glasul plangerii mele. Auzit-a Domnul cererea mea, Domnul a primit rugaciunea mea. Sa se rusineze si sa se spaimanteze toti vrajmasii mei sa se i ntoarca si sa se rusineze foarte degraba.

Psalmul 129 (un psalm al lui David)
Dintru adancuri am strigat catre Tine, Doamne: Doamne, auzi glasul meu! Fie urechile Tale luand aminte spre glasul rugaciunii mele, De te vei uita la faradelegi, Doamne, Doamne, cine va suferi? Ca la Tine este milostivirea, Pentru numele Tau Te-am asteptat, Doamne, asteptat-a sufletul meu spre cuvantul Tau, nadajduit-a sufletul meu spre Domnul, din straja diminetii pana in noapte, din straja diminetii sa nadajduiasca Israel spre Domnul, Ca la Domnul este mila si multa mantuire la el, si El va izbavi pe Israel de toate faradelegile lui.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu