Persoane interesate:

duminică, 20 septembrie 2009

RUGACIUNEA A DOUA după Spovedanie

Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul meu, mult-milostive, multumescu-Ti ca, prin marturisirea catre duhovnicescul meu parinte, m-ai invrednicit pe mine, pacatosul, sa iau de la Tine iertarea pacatelor mele, ca David, cel care a zis: „Juratu-m-am si am pus sa pazesc judecatile dreptatii Tale. Fagaduiesc inaintea Ta, cu vointa intreaga a sufletului meu, ca mai bine aleg sa mor decat sa mai fac de acum inainte vreun pacat de moarte si sa amarasc cu ceva bunatatea Ta cea nemarginita. Dar de vreme ce vointa mea este neputincioasa de sine, singura si fara ajutorul Tau, ca sa raman pana la sf arsit neschimbat in aceasta hotarare, da-mi, Doamne, sa petrec cealalta vreme in pace si intru pocainta, sa dobandesc intru aceasta viata darul Tau, iar i n cealalta fericirea de veci. Pentru rugaciunile Preabinecuvantatei Maicii Tale si ale tuturor sfintilor Tai. Amin.

SLAVA LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu