Persoane interesate:

duminică, 20 septembrie 2009

RUGACIUNEA INTAI după Spovedanie

Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, izvorul intelepciunii si al harului, deschide buzele mele, ale pacatosului, si ma invata cum se cuvine si pentru ce se cade sa ma rog. Ca Tu esti cel ce stii multimea cea mare a pacatelor mele. Iata, cu frica stau inaintea Ta. Indrepteaza-mi viata, Cel ce indreptezi toata zidirea cu cuvantul si cu puterea cea nespusa a intelepciunii, Cel ce esti liman celor infivorati, si arata-mi calea pe care voi merge. Da cugetelor mele duhul intelegerii. Cu duhul temerii de Tine umbreste-mi faptele si duh drept innoieste intru cele dinlauntrul ale mele cu Duh stapanitor intareste gandul meu, dintru alunecare. Pentru ca in toate zilele fiind indreptat spre cele de folos, cu Duhul Tau cel Bun, sa ma invrednicesc a implini poruncile Tale si pururea sa-mi aduc aminte de marita venirea Ta, care va cerceta faptele noastre. Ca milostiv si iubitor de oameni Dumnezeu esti si Tie Slava inaltam: Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, si acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu